Què és el servei de Reclamacions?
És un servei de Engrupo que s’encarrega d’estudiar les queixes i reclamacions que li presenten derivades d’una pòlissa d’assegurança.
Qui pot reclamar?
Qualsevol persona, física o jurídica, els drets derivin d’una pòlissa d’assegurança contractada amb Engrupo.
Quan es pot reclamar?
El client té dret a reclamar quan no se senti satisfet davant la resolució que adopti Engrupo.
On i com es reclama?
Les queixes i reclamacions podran dirigir-se al servei de reclamacions de Engrupo mitjançant aquest formulari.
El reclamant haurà d’indicar en el document de reclamació a més de les seves dades personals i el motiu, dades del seu contracte d’assegurança i lloc on s’haguessin produït els fets objecte de la reclamació, aportant totes les proves documentals possibles.
Un cop rebuda la reclamació, el servei de reclamacions li remetrà justificant de recepció assenyalant si aquesta és admesa a tràmit o, indicant-li la necessitat que completi la documentació perquè la reclamació pugui ser gestionada.
Calle Caballeros, 26 · 46001
Tel.: +34 963 030 900
Email.: seguros@engrupo.es
Pol. Ind. Supoi-8, C/Dels Ibers, 24
Tel.: +34 964503250 · Fax: 964 563 950
Email: seguros@intercoopconsultoria.com
© Engrupo | Desarrollado por Alfatec Sistemas